2013. július 30., kedd

5.Rész Bukás

A biciklikhez szaladtam hallottam,hogy ő is fut utánam biztos leakar kenni egy pofont. De nem oda jött mellém és lehajolt amikor szólásra akarta nyitni a száját én nyújtózkodtam egyet és így megszűnt a tér köztünk. Megcsókoltam vajon mit fog tenni elrohan vagy ellök?-kérdeztem magamtól. De én érezni akarom a puha ajkait ami az enyémén vannak engem ez olyan ól érzéssel tölt el. Nagyon rosszul esett elöször nem akart vissza csókolni csak kídűlledt szemekkel bámult. Majd kapva az alkalmat vissza csókolt ?! Akkor ő is szeret. Mondjuk így könnyebb volt megszerezni mert Harry mindig buliba csajozik, Zayn-nek meg ott van Perrie szóval már nem tudnak bele szólni. Térjünk vissza  a csodálatos valóságba itt állunk az az én ülök a kerékpáron és csókolózunk.
-Szeretlek.-mondtam és elváltam az ajakitól.
-Én is.-válaszolta.
-Akkor most mi lesz?-kérdeztem.
-Nem tudom majd meglátjuk mit hoz a jövő-válaszolta Louis és elindultunk haza.
Az út csendben telt de persze bennem meg tíz milliárd kérdés ami még nem került felszínre. Pedig nagyon jó lenne tudni a választ rájuk. Na mind egy most örüljek mert valóra vált amit akartam . A házhoz érve boldogan pördültem be mögöttem Louis majd amikor a nappaliba voltunk mindenki ránk szegezte a tekintetét. Aszt hiszem ha a szemükkel őlni tudtak volna akkor Louis rég halott lett volna én meg csak szét porhadtam volna de újra éledek :3 Jó nekem. 
-Mi a baj?-kérdeztük.
-Hogy mi a baj mi a baj??-kérdezte Zayn egy folytában a "baj"-t hangsúlyozva.
-Mi a szart kerestetek a bokor mögött és mi az a csók ha az újság írót nem tudtuk volna lebeszélni az az inkább lefizetni akkor már rég a címlapon lógnátok.-mondta Harry dühösen.
Most teljesen kiakadtak ránk és ez mind az én hibám. Niall meg csak ült amikor rá néztem meghúzta a vállát.
Köszi ez sokat segített mondjuk mit vártam volna ez az én hibám Louis meg csak ott állt mint egy szobor. Csak ne ,hogy Kevin rápiszkitson. Ez nagy de még se tudok nevetni mert most megutáltak a srácok. Szép volt tőlem alapból nem kellet volna elmennem vele. Akkor nem történik meg. 
-Amugy menni kéne koncertre.-mondta Niall és letoborozta a srácokat. Erre a mondatra Louis is észhez tért és gyorsan felment a telojá ért mert nem vitte magával a bicikli turánkra. Az autóba beülve az egész út csendesen telet mert Louis megszobrozott és így nem hallottuk a hülyeségét amit nem is bánt anyíra mert mindig ugyan azt  vicceket mondja. De én mindig szívesen hallgatom. Oda érve kiugrottunk az autóból és vettük az irányt a várakozóba. Amikor észre vettem ,hogy Louis nincsen itt. 
-Srácok láttátok Louis-t?-kérdeztem.
-A te pasid honnan tudjuk hová ment.-vágta a képembe Harry. Erre elszaladtam de én nem tudtam mit csinálni én egyszerűen belé szerettem most mit csináljak. Rohanni kezdtem kifelé át az útesten mindenen. De sehol sem láttam.
-Te barom leakar ugrani a hídról.-jött egy fúvalat.
-Mi van kiakar leugrani a hídról??-kérdeztem de senki sem válaszolt.-Lehet Louis de ő miért vetne végett az életének vagy ki válaszolj !!-mondtam dühösen a park közepén de semmi jel válasz nem jött. 
-Segíts neki -újabb sugalat jött. 
-De kinek válaszolj!!-kiabáltam de megint senki.
Nem tudtam semmit csinálni szaladtam a legkőzelebbi hídhoz. Remélem nem Louis kérlek ne legyen ő. Amikor a hídhoz értem nagyon meglepödtem 
-Te mit csinálsz itt ?-kérdeztem de választ nem kaptam........

6 megjegyzés:

  1. ez nekem magas.....nem értek semmit
    hozzad a kövit:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de baszus most egy szót sem hibáztam el akkor te mit nem értesz??? :DD

      Törlés
    2. te figyu...nekem ez kiinai

      Törlés
    3. AKKOR KI TEGYEM AZT OLDALT AZR AMIN LEHET NYELVETT VÁLASZTANI ??XD

      Törlés