2013. július 22., hétfő

Bevezető

*2009*
Én nem akarok a földre menni én itt akarok maradni a felhők közt.  Durcásan rohantam a felhők közt majd egy nagyot ugrottam és már a levegőben szálltam. Olyan megnyugtató. Fentről szép a föld de nem tudhatom lent mi vár rám és ha valaki észre vesz vagy nem tudom. Nagyon nincsen kedvem menni. Majd éreztem valami szúrást a szárnyamban. Egy nyíl landolt benne. Érzem ahogyan elveszítem az egyen sújt és zuhanok lefelé. Aszt hiszem előbb megismerem  a földet mint gondoltam volna. Oldalra néztem és eltűnt a szárnyam.
Ne állítólag a föld kemény akkor durván érkezek le?! Nem volt már több gondolkozási időm mert már csak pár méter és csapódók. Éreztem ,hogy valami nekem nyomódik de az nem a föld vagy még is puha a föld??
-Ha kérhetnélek leszállnál rólam.-kérdezte egy srác.
-Persze bocsi.-mondtam.
-Te ki vagy?-kérdezte a fiú.
-Én Liam az az Liam Payne .-mondtam.
-Én Louis Tomlinson hol laksz?-kérdezte és elindultunk fogalmam sincsen merre.
-Én izé.-dadogtam nem mondhatom ,hogy az égen mert hülyének néz.-nem emlékszem azt hiszem bevertem a fejem.-hazudtam neki. Erre ő hangosan elkezd nevetni.
-Mi olyan vicces?-kérdeztem.
-Az ,hogy én voltam alul de te vertedbe a fejed.-mondta. Na jó ez tényleg nem volt logikus. De mit mondhattam volna?
-Megérkeztünk!!-mondta és megállt egy beton izé előtt.
-Mi ez?-kérdeztem.
-A házam.-mondta nevetve. Á szóval ezt az izét háznak nevezik.
-Na be jösz?-kérdezte.
-Per.. persze.-dadogtam.
Bementem a házba és szép nagy volt azt a  nem is tudom mit mondjak.
-Loui-ka megjöttél?-kérdezte egy fiú hang vajon ki lehet? De nem sokára megtudom mert szalad le azon a lépcsőn azt hiszem az lépcső mert nálunk úgy hívják csak felhőből van. Egy göndör hajú zöld szemű fiú jött le amikor meglátott meg torpant. Igazából nem is néztem rá mert csak egy izé volt a derekán.
-Lou babe ,Harry megjöttem Lou ezt még megkapod ott hagytál a bolt közepén jött be egy fekete hajú fiú ő is megállt amikor meglátott. Mi van enyíre nem lehetek rémisztő.
-Loui ő ki?-szólaltak meg egyszerre ezt hogyan csinálták? Épp akkor jött ki az egyik helyiségből.
-Ő Liam.- állt melém.-Liam ő Harry-.mutatott a göndör felé.- Ő Zayn.-mutatott a fekete hajú felé.
-Sziasztok.-köszöntem de ők nem köszöntek vissza csak leültek a fotel be. Furcsa itt minden más anyagból van nálunk meg minden felhőből van.
-Gyere fel mindent megbeszélünk ha gondolod .-mondta Louis.
-Jó.-mondtam.
A lépcsőn (?!) felmentünk és egy nagy szóba ajtaját nyitotta ki.
-Gyere.-mondta én meg bementem.
-Szóval te hány éves vagy ?-kérdezte.
-17.-válaszoltam egyszerűen.
-Lou baby nem akarsz boxolni vagy félsz ,hogy megverlek?-kérdezte vagy is lentről órdíbálta  aszt hiszem ingen Zayn.
-Ja majd.-mondta.
-Téged miért hívnak ilyen nyálasan bocsánat a kifejezésért?-kérdeztem.
-Kérdezd  tőlük én már 1 éve megszoktam akkor találkoztunk és eldöntötük együtt lakunk vagy is én meg Harry döntöttük el Zayn is akart jönni ezért megengedtem de Harry nagyon elenezte de mondtam ,hogy akkor én se költözök és így bele egyezett.-mondta


2 megjegyzés: