2013. július 23., kedd

1.Rész Angyali tesó

Elmesélt mindent az életéről. Huh Harry nagyon veszekedős tud lenni. Még most se értem miért fogadott be engem. Más szerintem ott hagyott volna egy helyben. De mintha olyan ismerős lenne. Mintha találkoztunk volna valahol. De hol vagy nem tudom.
-Várnak rád.-kiabálta Harry aszem ja megkéne tanulnom normálisan a nevüket ez fura Louis-éra mindig emlékezni fogok.
-Kire?-kérdezte Louis és oda fordult az ajtóhoz mert most lépet be a göndör.
-A barátodra.-mondta fintorogva és kiszáguldott az ajtón csoda ,hogy a keretében maradt még.
-Ő mindig ilyen.-mondta .
-De miért.-kérdeztem.
-.Mert féltékeny kacsintott Louis és elindult az ajtó felé. Hogy értette ,hogy féltékeny ez nekem magas pedig az angyaloknak azért nem kevés eszük van.
-Nah megnézed a látógatod?-kérdezte.
-Ja igen megyek.-letrappoltam a lépcsőn ?! és az ajtóban a húgom állt mit keres itt ??
-Szia te mit keresel itt?-kérdeztem és kimentem a ház elé és gondosan becsuktam az ajtót.
-Csak megnéztem ,hogy jól érkeztél-e nem csapódtál a földnek.-mondta nevetve.
-Á szóval a te kezed van a dologba..-morogtam.
-Nem apu-é de most szállok.-mondta és rugaszkodott el és vissza növesztette a szárnyát.
-Dee.-dadogtam.
-Ja és cuki a göndör barátod.-egy utolso sugalatott küldött és elment ez Mónikára vall.
-Szia.-sutogttam de hiába már elment.
-Gyere be itt hagyott a barátnőd? -kérdezte Louis.
-Nem dehogy ő a tesom volt.-mondtam
-Jó a tesod csinos de attol még nem szimpatizálok veled anyira.-mondta Harry.
-Ő szerint is helyes vagy.-mondtam erre semmit sem mondott de Zayn-nek egy óriási mosoly terült el az arcán . Amikor rá nézett Harry a szemei villámot szortak itt mi van nem értem.
Nem tudom mi folyik itt de Harry felkapta a vízet. És neki akart menni Zayn meg csak az izé ért nem tudom mi az mert angyal vagyok nem ember de ilyen fura arany izék úsztak benne és rá akarta önteni Harry-re mi meg oda mentünk szét választani öket de ránk öntötte véletlenül Zayn a vizet?
-Most tiszta vizek vagyunk na gyere Liam adok polot-mondta Louis. Erre Harry és Zayn engem néztek aszem ha a szemükel ölni tudtak volna sem történ volna akkor elporhadok és újra éledtem volna xD szivacs.
Amikor Louis levetette fent a szobába a polot én nem tudtam levenni rola a szemem mi történik velem.

De édes vagy hogyan mondja ááááááááá én nem nem szabad rá gondolnom.
-Mi a baj?-kérdezte.
-Ja se se semi .-na jó ezt jól megmondtam most biztos hülyének nézz.
Intett. 
-Na nem kérsz polot?-kérdezte viccesen.
-De válszoltam és oda mentem .
Egyszerűen megállt minden körölöttem és egy ovatlan pillanatban megtettem...... megcsókoltam. 


2 megjegyzés:

  1. ez milyen rövid már.....hozd a kövit:D

    VálaszTörlés
  2. ja rövid de igazából ezt kiakartam hagyni csak a kép miatt tetem bele asdfghjk olvadok

    VálaszTörlés