2013. július 24., szerda

2.Rész Együtt alszunk

Nem  tudom mi történt csak elragadott a pillanat. Nem lett volna szabad de a ahw nem tudom mi történik. Örülök ,hogy megengedi ,hogy itt lakjak erre itt lesmárolom.
-Én sajnálom-váltam el az ajkaitól.
-Öhm semmi de többször ne!-mondta és felhúzta a polóját. Majd nekem is dobot oda egyet.
-Nah jössz le a srácok gondolom már várnak.-mondta.
-Mire?-kérdeztem.
-Hát ránk mert megyünk a parkba ilyenkor te is jöhetsz.-mondta és húzott le.
Lent már az ajtónál vártak minket. A parkba a séta tényleg jó volt kitudtam szellőztetni a fejemet. A srácok aszem az esti kaját tárgyalták. Megbeszélgettünk mindenről megkedveltek a srácok is már nem ellenszenvesek velem ennek nagyon örülök.
-Nah akkor este mit nézünk?-kérdezte Louis amikor beléptünk a házba.-Senki semmit akkor mi felmentünk mondta és felhúzot engem.
-Tessék ezt vedd fel!!-nyomott a kezembe egy alsot és egy polot.
-Köszi.-mondtam és bementem egy kisebb helyiségre és ott felvettem.
-Itt a melletem lévő szobába fogsz aludni.-mondta.
-Oké jóét!!.-mondtam.
-Neked is.-mondta én elindultam az ajtó felé. Át mentem a szobába ugyan úgy nézett ki mind a többi szóba csak nem volt benne szekrény. Egy ágy és egy asztal volt de nekem megteszi. Minden olyan csend be volt. Kinyitottam az ablakot mert teljesen kiizadtam.
-Te nem vagy normális !!!! -üvöltve száguldottbe a drágalátos hugom az ablakon.
-Neked is szia.-mondtam és ledültem az ágyra.
-Ne csináld tudom mit tettél.-mondta.
-Én semmit.-mondtam.
-ÁÁÁÁÁÁ nem csak azon kivöl ,hogy fiut csókoltál meg.-mondta dühösen és leült mellém.
-Apu anyu tudja tudja valaki?-kérdeztem lehajtott fejel.
-Nem szerencsédre mert én vigyáztam a gömbre amikor mutatta.
-Légyszi ne mond el senkinek.-könyörögtem neki.
-Nem mondom el de csak most először és utoljára.
-Köszi, köszi, köszi.-ugortam a nyakába.
-Segitsek?-kérdezte.
-Még is miben?-kérdeztem.
-Abban ,hogy össze jöjetek.-mondta.
-Mi te most komoly segíteni akarsz?-kérdeztem.
-De ez az egy lehetöséged van.-mondta és kirepült azért megtanulhtna köszönni.
Egyszer csak beborult az ég és  dörögni villámlani kezdett. Ez a nagy ötlete ,hogy  belénkcsapjon a villám azzal közelebb kerülünk egymáshoz ??
-Li légyszi itt aludthatnék mert félek a dörgés villámlástól.-mondta de jó bece nevet is kaptam.
-Gyere.-mondtam imádlak tesó imádlak mondtam magamba. De amugy nem is tudtam ,hogy Louis fél a dörgés és a villámlástól mondjuk még csak máma találkoztunk de semmi gond sincsen.
-Köszi Li nagyon jó ,hogy vagy.-mondta és hatát forditva nekem elaludt. Persze nem birtam ki és átöleltem és magamhoz huztam féltem a reakciojától de nem történt semmi nem ébredt meg.
Engem is elnyomott az álom. Reggel kiabálásra ébredtem fel.
-Louis te mi a szart csinálsz itt.-kérdezte Z najó nem emlékszem a nevére.
-Mit?-kérdezte Louis fáradtan.
-Hát itt  fekszel a srác karjaiba mit csináltatok?-kérdezte.
-Semmit.-válaszoltam  nem alkartam csönbe maradni.
-Harry.-kiabálta  Z erre szét akartunk menni de nem ment idöben.
-Ti mi a szart csináltatok?-kérdzte Harry na jó ez már nagyon kinos kettönk számára is.
-És te milyen a külsöd? -kérdezte Louis.
Oh most ,hogy mondja tényleg? O.o


-Ja de elöbb ti mondjátok el.-mondta a göndö... az az egyene..nem csak Harry.
-Mi semmit csak Louis megilyedt a dörgés villámlástól és átjött hozám.-mondtam.
-De mindig hozám szokott jöni-durcizott be Harry.-A külsömet is miattad változtattam meg hogy ugy nézek ki mint az a luzer barátod akinek a kezei közt fekszel.
-Harry túl messzire mentél fejezdbe.-üvöltötte Louis.

*Louis szemszöge*

Harry túl messzire ment nem hagy hatom ,hogy igy bánjon Liam-mel.
-Miért mi lesz?-kérdezte Harry.
-Semmi mert elmegyek.-mondta Liam és felvett egy nadrágott és kiszáguldot.
-Brávó Harry ezt jól megcsináltam .-üvöltöttem rá majd futottam Li után.

*Harry szemszöge*

Amiota ide jött az a stréber srác -igen én a kinézetről itélek- azota Loui  velefoglakozik én elhietettem hogy megkedveltem de egyáltalán nem. De magamra haragitani se akartam.
-Hát Harry aszem alul maradtunk a gyerekel szemben.-mondta Zayn és megogta a válam.
-Már rég az enyém lenne csak neked ide kellet tolakodnod.-morogtam rá.
-De tudod mit érzek .-mondta Zayn.
-Leszarom mit érzel meg azt ,hogy mit érez az a stréber Louis akkor is az enyém lesz.-kiabáltam és sírva döltem az ágyamra.

8 megjegyzés:

  1. .................semmi hagyuk hozd a kövit:D

    VálaszTörlés
  2. semmi...semmi most nem akarok már megint veszekedni mint reggel...xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. xD amugy úgy egy órával ezelött is ezen veszekedtünk xD

      Törlés
  3. hát mi mindig ezen veszekszünk de mindegy....xd

    VálaszTörlés