2013. július 27., szombat

3. Rész Békülés

*Harry szemszöge*

Ledőltem az ágyamra sírva most az első ,hogy sírok olyan ért akit talán szeretek.
-De nem szar hatod le mert én is szeretem Louis-t.-mondta Zayn.
-Na nem mondod mind a kettőnk de neki az a stréber kell.-mondtam.
-Ezt honnan szeded?-kérdezte.
-Nézd a sarokba van egy kicsi kamera amikor idejött az a gyerek akkor szereltem fel.-mondtam és át futottam a szobámba rángattam magam után Zayn-t. Nézd nyomtam be a gépet. Azt adta le amit a kamera felvett.

*Zayn szemszöge*

Ezt nem hiszem el  megcsókolja az én Loui-mat. Amikor ő nem is akarja csak kerüljön a szemem elé én elintézem!!-gondoltam magamba.
-Na most már hiszel.-mondta.
Erre kiviharzottam a szobából az én szobámba. És elterültem az ágyon sírva.

*Liam szemszöge*

Elkel mennem innen haza nem mehetek szárnyam nincsen akkor mit csináljak. Ezen gondolkoztam amikor egy ismerös hangott hallotam.
-Li, Li hol vagy ?-kiabálta Louis.
Elbujtam egy fa mögé nem akarom ,hogy jobban haragudjanak rá a srácok.
-Li, Li kérlek gyere elő.-kiabálta teljes hang erőből.
Nem jöttem elő még mindig a fa mögött voltam .
Ment tovább gondolom nem vett észre amikor csörögni kezdett a telefonom.
Ide kapta a fejét tartott erre baszus meghallota én hülye mikor adtam meg a telo számom.
-Meg vagy Li -ölelt meg.
-Igen Lo .-modtam.
-Lilo.-mondtuk egyszerre. Majd kitört belölünk a nevetés.
-Biztos jó ötlet ?-kérdeztem.
-Nem de  gyere.-mondta és huzott maga után.
A házhoz érve megtorpantam de Louis magával huzot.
-Srá...-mondani akartuk amikor sírás hallatszot.
Felmentünk két szobából szürödött a zaj.
-Louis nagyon sajnáljuk csak megtetszetél és megakartunk hódita de többé nem fordul elő .-öletek át minket. Ezeknek valami öszinteségi rohamuk van??
-Jó nyugi srácok megbocsátok ha Li is.-mondta.
-Én megbocsátok Lo.-mondtam.
-Köszönjük Lilo.-mondták és még egyszer megöleltek.
De jó akkor legalább egy mesehösről neveztek el meg amugy is mi mondtuk ki elöször xDD
-Lilo most azonnal elém.-ordibálta Mónika ??? WTF?
-Aszem most bajba vagyunk.-sugta Louis.
-GRATULA drágaságaim.-mondta és megölelt minket.
-Mire gratulálsz?-kérdztük mind a négyen egyszerre mondjuk én tudtam. Ráztam a fejem ,hogy nem történt semmi olyan.
-Hülye Liam én léptem ja és cuki  vagy göndör.-drága tesom már megint félre értette.
-Te is.-kiabálta a göndör -már nem az a stréber kinézte van. De én igy néznék ki xd??-.
De a tesom már  kiszaladt a házból és már gondolom a felhök közt repked.
-Srácok, srácok.-ugrált Harry.-Nézük meg a Lilo és Stitch xDD
-Mi is szeretünk.-mondtuk Loui-val
-Ne de komoly menyünk moziba.-mondta.
-Oké.-mondtam.
A moziba bementünk a terembe aszem  páran lehetek.
-Nézd ott vagytok.-ordibálta Zayn.
-De jó nekem.-mondtam.-Mindig ilyen hülyék??-kérdeztem nevetve.
-Ezt hallotuk.-vágták rá.
-Engem nem zavar.-mondta Loui.-Legalább van téma.-mondta.
Épp tartottunk haza felé amikor megszólalt Louis.
-Nézétek a plakátott egy angyal van rajta.-nevetett.-De hisz nem is léteznek.-ez most nekem nagyon rosszul esett.
-Akkor én sem lennék.-sugtam hallkan.
-Mit mondtál Liam.-kérdezte Louis.
-Semmit.-válaszoltam.

2 megjegyzés: