2013. július 28., vasárnap

4.Rész A Csók

Tudom sok 4 év ugrás de úgy akartam ,hogy a bevezető legyene 2009-ben a vége meg 2013 de megjött az ihlet .

*2013*

Életem eddigi legjobb 4 éve volt kezdve a találkozásunktól idáig. Hogy mi történt ?? Mi után a srácok megbékéltek velem feltűnt a tesóm ismerősének a  barátja. Persze mert a tesómnak is földi barátot kellet választania nem elég ha én követem el azt a hibát. Ja igen a tesóm ismerősének a barátját Niall-nek hívják.
Egyik délután csak úgy spontán jött ,hogy karaokizunk és felfedeztünk magunkban ,hogy egész jól éneklünk együtt. Akkor aszt hiszem Harry ötlete volt ,hogy jelentkezünk az X-factorba One Direction néven. Ott sajnos 3.-ak lettünk. Innen gondolom tudjátok. De az volt a legnyómasztobb ,hogy Louis-nak a legjobb barátja Harry lett és nem én. A legjobb barát helyét én akarom betölteni vagy többet? De most  ,hogy 2013  nem lehet Harry-vel egy nyomvat koncerten nem lehetnek egymás mellet . Ez a parancs örültem volna ha mellém helyezik de Niall-lel kell leni-e koncerten. Mindig mágus szemekkel nézem milyen mázlista Niall.

Ez jutott eszembe erről ezen mindig nevetek xD

Én miért nem lehetek olyan szerencsés egyszer sem hülyültem vele a szimpadon pedig akartam csatlakozni csak nem mertem. 
Emlékszem amikor egyszer meg vicceltem ez volt az első és az utolsó nem nem azért mert szólt. Mert nem mondott rá semmit hanem ez már régen volt és most már nem merem megtenni nem tudom miért de vissza emlékezni arra a viccre számomra fontos
Ezt birom xD

Itt is olyan furcsa fejet vágátott. ez is már  régen volt. Hallotam ,hogy a szomszéd szobába ami Louis-é Harry lépetbe közelebb mentem a falhoz ,hogy halljam mit mond.
-Harry eljösz velem biciklizni ??-kérdezte Louis az emlitett szeméjtől.
-Ne én nem akarok inkább beszéljünk.-mondta Harry.
-De én akkor most biciklizni akarok akkor majd találok mást.-mondta és kirohant a szobából.
Majd kopogást hallotam . Vajon kilehet talán Louis velem akar biciklizni :O á biztos nem ő meg ha ő lenne akkor biztos másért keres.
-Hahó Li bent vagy?-kérdezte mi Li-nek szólitott az nap óta nem szólit Li-nek.
-Igen itt vagyok Lo.-mondtam és kinyitottam az ajtót.
-Lilo.-mondtuk egyszerre és elnevetük magunkat.
-Igen mit akarsz?.-kérdeztem.
-Nem-e lenne kedved eljönni  biciklizni?-kérdezte.
-De lenne kedvem.-mondtam.
Felvettem valami jobb szerkot végül is csak egy átlagos cucot foglmam sincsen merre megyünk mert Louis vezet.

Majd megálltunk a semmi közepén beszélgetni jó ötlet. 
-Amugy neked tetszik valaki?-kérdeztem felé fordulva.
-Most nem.-mondta és megkönyebülten kifujtam a levegöt.-És neked.-kérdezte. 
-Most tetszik nekem valaki.-mondtam szegény nem tudja ,hogy ő biztos kinyirna engem.-Most elmegyek a bokor mögé mindjárt jövök.-mondtam bolintott egyett.

*Louis szemszöge*

Vajon kibe lehet szerelmes majd ha kijön akkor megkérdezem töle.
-Louis ide jönnél?-kérdezte. Mi azt akarja ,hogy menjek a bokor möge hozzá??
-Mi van?-kédeztem.
-Az ,hogy ide tolnád már a formás segged.-mondta én hátra néztem tényleg olyan lenne.
-Oké.-mondtam félve.
Amikor beléptem a bokor mögé ez a látvány fogadott a füben.

Ez mit akar jelenteni??-kérdeztem magamba.
Csak szót lanul áltam amikor azt vettem észre ,hogy Liam elrohan.

*Liam szemszöge*

A drága hugóm nélkül nem ment volna mert ő hozta a rózsát.
Amikor a bokor mögé jött csak állt és nézte azt amit kiraktam rózsából így akartam neki bevallani ,hogy szeretem de semmit sem reagált. Féltem ,hogy ezután mi fog történi meg utál biztos. Elrohantam a bicikli ért hallotam fut utánam biztos leakar kenni egy pofont. De nem  oda jött melém amikor lehajolt ,hogy szólásra nyisa a száját én felhajoltam és megcsókoltam. 




2 megjegyzés: