2013. augusztus 1., csütörtök

6.Rész Miért tetted?

Jaj nem ám itt agyon izgulód magad mivel beszálltál a sűrgetésbe ezért írom csak a Savanyú Gumi macit mellőzd majd kérlek köszi :DD

-Te mit csinálsz itt?-kérdeztem de választ nem kaptam. Én úgy meglepödte de tényleg ő mit keres itt minden kire számítottam csak rá nem.-Anyu te mit keresel itt?-kérdeztem a könnyeimmel kűzkődve nem tudom miért sírtam olyan rossz érzésem volt . Anyu csettintett egyet és vissza nőt a szárnyam . -Ezt miért?-kérdeztem.
-Drágám ez olyan varázs szárny ha mondod ,hogy "Szárny gyere elő szállni akarok" akkor elöjőn a szárny ha ember közeledik eltűnik.-mondta és elrepült. De ezt miért kaptam minek kell a szárny?
-Naplementekor mindennek vége,
 Eltemeti a víz akit teljes szívből szeretsz.
 És többé már nem nevetsz.
(bocs ha lapos a vers de én írtam)
Hallottam a verset ugyan az a hang szólt amit a parkban hallottam az a rejtelmes sötét hang de ki hal meg  és miért. Nem szólaltam már meg inkább térdre rogyva sírtam és elkezdtem repülni óvatosan szálltam a felhők közt nem törödtem semmivel majd hirtelen át vette valami a testemet de semmi én voltam csak valamire dűhős voltam és fájt nem tudom mi de fájt. Azt vettem észre ,hogy fák és emberek vannak allatam így leszálltam és elterültem a földön.
-Liam végre meg vagy gyere.-mondta valaki inkább kiabálta erre felpattantam. És Niall-lal találtam szembe magam.
-Niall te mit keresel itt?-kérdeztem.
-Téged gyere már a koncert  nem sokára kezdödik.-kezdett el huzni.
-Louis , Louis ott van?-kéreztem.
-Üh.-hümögött.
-Ez mit jellent nincsen ott igaz.-mondtam és megtorpantam.
-De de ott van.-mondta és áthuzott az uttesten az arénába. Mindenki ott rágta a körmét de Louis nem volt ott.
-De azt mondtad itt van.-mondtam és a szőke felé fordultam.
-Elment WC-re mindjárt jönn azt mondta és addig kezdjük el.-mondta Harry és felmentünk a szinpadra.
A rajongok örjöngtek mi meg elkezdtük a dalokat énekelni. Little Things
                                                                                           Kiss you
                                                                                           They don't know about us
                                                                                           Moments
Ahogyan említettem a Moments-et énekeltük amikor észhez tértem ,hogy Louis szoloját Harry énekli.
-Niall azt mondtad Louis itt lesz.-mondtam.
-Bocs haver de azt mondták ,hogy lépjünk fell Louis nélkül mert azt írta Lou ,hogy elment haza gondolkodni.-hadarta a szőke egy szuszra.
-Kösz ezt elöbb nem tudtad mondani.-mondtam dühösen és arréb löktem de nem esett el. Elekezdtem futni  a parkba és ott felmásztam a fára és onan repültem el. Miért a fáról fogalmam sincsen. Leszálltam a közös ház előtt és bementem minden hol körülnéztem. De nem találtam se a konyhába se a szobába se a fürdőbe se a hallba se. Gondolom biztos elment kiszellőlztetni a fejét. Kimentem a konyhába és csináltam egy szedvicset de az ideg még mindig szét vett és leültem tv-zni és néztem valami mését:D igen mesét de ez se nyugtatott majd hirtelen félbe maradta a mese és valami hirszerűség ment .
Friss hírek egy ember leakar ugrani a közeli hídról a mély folyású folyóba a legi felvételel rá közelitűnk ki lehet az. -Amikor megláttam a közelitett videott köpni nyelni se tudtam. ő volt ott de miért?-kérdeztem magamtól és kirohantam az ajtón. Szállni nem tudtam az emberek miatt ezért beleültem az autóba és max gázra taposva hajtottam a híd felé. Hogy lehetek ekkora barom a másik hídra nem is gondoltam én hülye. Amikor oda értem a tömeg csak tudolt az újságírosok ott álltak akkor a repülöből a hango bemondoba monták ,hogy ne ugorjon le meg ilyenek én már zokogtam.
-Louis-vergödtem át a tömegen és oda értem a kolrát hoz ami kimászott.

*Louis szemszöge*

Nem hiszem el ,hogyan tudtak lefényképezni mindent az a nyomvat sajtó. Én meg mit csináljak be vallom élveztem enyi. De magamra haragitottam a srácokat. Inkább csak szobor ként álltam. Aztán elindultunk az arénába ott mindenki kiszállt kapva az alkalmat elszöktem és futottam és futottam nem tudom merre de mentem. Egyszer csak egy nagy belvárosi hídon kötöttem ki. Írtam egy sms-t ,hogy otthon vagyok és nélkülem oncertezenek Liam-et megverjék át ,hogy ott maradjon.Néztem körbe olyan mintha minden ellenem fordulna. És kapva az alkalmat elöször az egyik lában majd a másik lábban vettem át. Kint álltam a széllén és éreztem ahogyan a szél fujdos.
-Louis.-jött Liam ő én.
-Szeretlek.-sugtam oda ugy hogy csak én és ő haljuk és elengedtem a korlátott.
Olyan volt mintha szállnék a levegőben majd nagy csapodásal a vízbe érkeztem ott megkapaszkodtam egy sziklábba ne hogy fel vigyen a víz a felszinre inen már csak a vízről foszlányok jelentek meg és elsőtétült minden örök nyugalomba leszek és békeségben.

* Liam szemszöge*

-Louis neeeeee .-kiabáltam utána de a víz már elnyelte éreztem egy kart a vállamon Harry-é volt és hátra fordultam mind a hárman sirtak velem együtt. Elvesztettem azt akit szeretek nem az nem lehet futottam le a folyo szélére. És térdre borulva sírtam.


6 megjegyzés:

  1. te hülye mért nyirtad ki Louist?????? hozzad a kövit MOST!!

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :o *kiborúlt* miért, miért?...óóó, istenem miért?!
    választhatsz: alma izü vagy cola izü savanyú gumicukorral dobáljalak meg?!
    Loulou..*szip,szip* hamar kövit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Colaaaaaaaaa sálálálá xDD de lehet alma is csak inkább édeset köszi

      Törlés