2013. augusztus 25., vasárnap

9. Rész Kezdet

*Liam szemszöge*

A partra értem vissza ahol feljött a sok emlék miért miért csinálta az velem ez nem lehet igaz. Most mit csináljak nélküle semmit se érek. Lassan emelkedtem fel nem érdekelt abban a percben ,hogy kilát meg ki. Majd olyan a földtől 6 méter magasságban  nekem jött valami. Amikor zuhantam csak szárnyat láttam. Vagy angyal vagy egy bazi nagy madár. Maradjunk az angyalnál. Mázlinkra pont a homokba estünk. A fejemre tettem a kezem ,hogy így egyen sújt teremtsek magamnak. Majd felültem amikor is észre vettem ,hogy az aki nekem jött még a földön fekszik. Felé hajoltam. És és a szavam el állt a szívem hevesebben dobogott az az nem lehet de de ő Louis ?! Majd kinyitotta a szemét és felült.
Nem bírtam és elájultam. Lassan kinyitottam a szememet és néztem körbe. Amikor megláttam ,hogy valaki a parton gubbaszt. Ismerős volt ezért oda mentem hozzá. Amikor megfordult ledöbbentem akkor az előbbit nem álmodtam hanem tényleg valós él.
-De de te ,hogy hogy?-kérdeztem.
-Én szóval hagyuk.-mondtam.
-Nem Louis nem haggyuk a vagy inkább akarom mondani szomszéd fiú.-szállt le a földre a tesóm.
-Móni miről beszélsz?-kérdeztem.
-Az ,hogy Louis angyal és nem mellesleg a szomszédból szökött el.-hadarta.
-Louis ez igaz?-kérdeztem.
-Tudják a szüleim ,hogy itt vagyok?-kérdezte.
-Nem.
-Állj valaki megmondaná nekem ,hogy itt mi folyik ?-kérdeztem.
-Az ,hogy angyal vagyok és ezek szerint a szomszédod is. Na szóval még régebben nagyon érdekelt ,hogy mi van a földön és elhatároztam ,hogy megnézem. És egy  parkban kötöttem ki és ott volt a rémes találkozásom Harry-vel.......-mondta de félbeszakítottam.
-Ő tudja ,hogy angyal vagy mert gondolom meglátott.-mondtam.
-Nem de inkább hagyjuk na szóval utánna meg Zayn mentett meg hát szóval ennyi.-mondta.
-Mi elöl mentett meg Zayn?-kérdeztem.
-Semmi nem lényeges.-mondta.
-Móni te tudod miről van szó?-kérdeztem.
-Nem.-válaszolt.
-Amugy megmondjam a srácoknak ,hogy él Louis ?-kérdezte tesom.
-Majd mi haza megyünk .-mondtam.
-Oké ott találkozunk.-mondta és elszállt.
-Bocsánat Liam én csak ........... nem emlékeztem ,hogy angyal vagyok és ezért ugrottam le.-mondta
-Oké nyugi a srácok talán nem haragszanak.-mondtam.
-Figyelj Liam picit egyedül kell maradnom majd megyek.-mondta.
-De Lou légyszi gyere mert nem akarlak újra elveszíteni.-mondtam.
-Majd.-mondta és elszállt.
Ezt nem hiszem el.


*Louis szemszöge*

Csak picit egyedül akartam maradni remélem Liam nem haragszik meg. Laszálltam egy erdőben. Amikor arra eszméltem ,hogy elkezdett esni a hó. Az év első hó-ja valaminek a kezdete.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése