2013. augusztus 2., péntek

7. Rész Emlékezés

*Louis szemszöge*

Kinyitotta  a szemem és úsztam ki a partra miután újra éledtem tipikus én -.-" barom elfelejtettem ,hogy egy angyal nem hal meg. Hogy milyen angyal bocs elfelejtettem  mondani ,hogy angyal vagyok. Remélem azért az idegeiteket nem tettem tönkre ;) :DD Bocs de feledékeny vagyok ez az egyetlen bűnöm ja és a Savanyú Gumicukor nem kell mert élek ;) Jaj most aszem pár pofon gazdája leszek uh. Szegényekről el is  feletkeztem uha . Most érzem igazán milyen hülye vagyok de legalább bevallom. Ekkor eszembe jutott minden amikor a földre kerültem igen ilyen jó a memóríám mondjuk 5 éve történt .
Olyan jó lenne meg ismerni az ismeretlent és tudni ,hogy élnek a földön. Mert biztos nem úgy ahogy mi más ,hogy. A másság jó imádom a  másságot. És a titokzatos föld vajon mit rejtegethet  mi bujik meg ott. Ott is vannak angyalok? vagy csak azok a  fura teremtmények akiket embernek vagy ,hogyan hívnak. De sajnos nem tudhatom meg mert a szüleim nem engednek el. Írtam egy üzenetet a felhőre de nem mondtam meg hová megyek csak annyit írtam ,hogy el. Majd nagy lendülettel a föld felé kezdtem  zuhanó repülést. Amikor már nagyon közel voltam próbáltam megállni de nem tudtam. Így elestem de szerencsére a  fűre estem . Hogy honnan tudom ,hogy fűnek hívják egyszerű a földi életnek utána néztem. Most már mindent tudok. Na jó lehet nem mindent de azért nagyjából mindent.
Felálltam és elkezdtem sétálgatni egy parkhoz értem. Sétálgattam majd leültem egy padra. Ott gondolkoztam mindenen. Amikor láttam ,hogy valaki leül mellém. Egy gödör hajú fiú volt csak oldalról látom ezért nem tudom annyira megvizsgálni. Ez olyan mint az álmomba csak ott az utcán találkozok egy göndör hajú fiúval akinek zöld szemei vannak és bántani akart megborzongtam ettől. Ezt észre vette a mellettem ülő és felém fordult nagy csapás ként ért a felismerés a fiú ugyan úgy nézett ki mint az álmomba. Erre elkezdtem futni előle. Hátra néztem egy pillanatra és láttam ,hogy ő is fut utánam. Itt begyorsítottam. De láttam ,hogy ingadozik futás közben biztos  be van rúgva aszem így szokták mondani. Erre marha szerencsémre nem a lábam elé néztem és elbotlottam. És utol ért a hátra feküdtem nem tudom miért és úgy kezdtem hátrálni. De nem tudtam mert a hátam valaminek neki nyomódott aszem a kerítésnek. Erre lehajolt hozzám de nem néztem a szemébe hanem a földett páztáztam félelmemben. Erre felemelte a fejem és a sötétségtől csillogó zöld szemeibe néztem nagyon megilyedtem ha a fal nem lenne itt akkor már mérfőldekel futnék de itt van én meg szerencsétlen vagyok. Attól ,hogy itt sajnáltatom magam a helyzet nem lesz jobb. A fiú hangja térített vissza a valóságba a szőrnyű valóságba bárcsak ne szőktem volna el akkor minden rendbe lenne de most nem
-Drágám jól vagy?-kérdezte a hangján érződik ,hogy tényleg ivott. De mit akar tőlem bántani fog ?
-Jó-jó-jól köszi.-dadogtam és próbáltam felkelni de amikor már sikerült és elakartam indulni neki lökött a falnak. És megszorította a csuklómat most mit tegyek nagyon félek mit akar tőlem? 
-Nem menekülsz.-mondta és vadul megcsókolt. Ő mit csinál?? Majd éreztem valaki erántja vagy lerántja rólam csak nem tudom ki az. A földön kötött ki a göndör. 
-Jól vagy.-kérdezte az ismeretlen megmentőm.
-Én i-i-igen.-dadogtam erre a földön lévő fiú neki ment a megmentőmnek. És elkezdett vele kiabálni.
-Malik te mi a szart csinálsz? Ő az enyém jegyezd meg!!-mi ki ki-é én nem vagyok senki-é. Remegve csúsztam le a fel mentén a fűbe.
-Ezt kérdezhetném én is Styles?-kérdezte de ők ismerik egy mást én meg egyikőjűket se ismerem.
Szerencsére nem verekedtek hanem a fekete hajú ide jött hozzám. 
Remélem nem esett bajod az én nevem Zayn, Zayn Malik.-nyújtotta a kezét én elfogadtam és így feltudott húzni. 
-Az én nevem Louis Tomlinson .-mondtam és lepóróltam magam.
-És őő ki félve mutattam a támadom elé aki közelített felém.
-Én Harry vagyok de neked csak Drágám.-mondta erre Zayn lelökte a földre.
-Bocs csak be van rúgva mert szakított a barátnőjével.-mondta.
-Jah oké.-mondtam de még midig féltem mondjuk a földön fekszik de akkor is.-Amúgy barátok vagytok?-kérdeztem.
-Na még csak azt kéne .-tápászkodott fel Harry.-nem  ő a hülye szomszédom.-mondta és nyúlni akart felém erre Zayn megint előkte . Komolyan itt állok a park közepén két idegennel és itt elkezdek nevetni ahogyan az egyik a másikat a földre löki na jó de ez tényleg vicces egy kicsit.
-Ne kérlek ne bántsd.-szóltam oda Zayn-nek.
-De hát az előbb még me......-befogtam a száját.
-De akkor sem érdemli meg.-mondtam erre felkaptam a göndört és cipeltem. 
-Drágám a lábamon is tudok menni .-mondta Harry.
-Még egy drágám és a földön kötől ki.-fenyítettem rá Zayn csak mögötünk mondta merre kell menni.
-Úgy sem teszed DRÁGÁM.-direkt ki hang súlyozta a "drágám"-at. Erre elengedtem és landolt egyett a földön. Én meg csak mentem ellőre.
-Louis légyszi ha eddig elhozta a buzi szomszédomat légyszi vidd még egy kicsit.- oh persze na j felvettem és indultam vele tovább. Zayn előre szaladt megkérdezni ,hogy nem-e aludhatnék náluk. Amikor vissza ért szomorúan közölte ,hogy nem. 
-Nálam aludhatsz.-szólalt meg Harry na de jó megébredt a Csipkerózsika.
-Hát ha nincsen más választásom.-húztam el a számat.
-Biztos várj megkérdem anyutól ,hogy ott aludhatok-e én is mert féletelek.-mondta és vissza  szaladt .
Szerencsémre elengedték mert igazán megmondva nem akartam kettesbe lenni vele így is féltem amíg Zayn elrohant. Benyitottuk a  házba sír csend volt. 
-A szüle-i?-kérdeztem
-Dolgoznak.-mondta.
Learaktúk a kanapéra mi meg a földön feküdtünk. Nem valami kényelmes de megteszi. Reggel arra ébredtem ,hogy valaki átkarol. Komolyan mondom Harry leszállhatna rolam. Amikor megfordultam nem Harry volt hanem Zayn ő miért öleleget ??
-1. Mitörtént?
 2.Ti mit kerestek itt?-kérdezte Harry amikor meg ébredt. Majd elkezdtük regélni neki a parktól a ház íg ,hogy mi történt.

-Bocsás meg Louis kérélek.-kérlelt engem de én már este megbocsátottam neki.
-Persze.-mondtam erre megölelt.
-Khm srácok .-szakított meg Zayn .
Majd vissza térve  a valóságba a parton ült valaki . Liam..........

6 megjegyzés:

  1. Na ebből nem értettem semmit...hozzad a kövit:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OH mamám direk te iratad meg velem ,hogy eltud olvasni én itt félholtan irogatok neked kösz te akartad anyira

      Törlés
  2. HALLELUJA!!:D Lou él és virul!!ooohhh yeah bbbbbbooooooooooooo!XD
    ezért édes gumicukorrral dobállk megXD:p

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj most komolyan kinézed belőlem ,hogy megölöm ??XD

      Törlés
    2. IIIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :p

      Törlés